Svaren kommer NU


Nu är klockan snart 24.00 och den här dagen är på väg att nå sitt slut.
Det innebär att jag måste hålla vad jag lovade tidigare idag, nämligen
att tala om resultatet på dagens tävling.


Jag förstår att frågan var lite knivig, kunde ju inte själv den förräns
idag då jag faktiskt stod utanför den här byggnaden och poserade...hehehe....
Kunde förstås inte låta bli än att göra det till en liten Fredagstävling för er.

Hoppas att ni tyckte att det var lite roligt i allafall.
(Roligt att du inte fegade ur Linda, man vinner inget om man inte vågar)

Här kommer svaren på dagens Quiz :

1. Belgien
2. Bryssel
3. Royale Palace

Det betyder att vi har en vinnare 

GRATTIS Marianne !!!

Du fick 5 poäng

Jag var lite hård i bedömningen eftersom du svarade bara på
2 av 3 frågor, men det spelar ju ingen roll för du vann ju ändå.

Priset blir förstås lite belgisk choklad !     


Läste sen på internet att kungafamiljen bor inte i den här byggnaden,
men de har sina representationer och så vidare i den byggnaden.
Precis som vår egen kungafamilj alltså, de bor ju inte heller på
slottet mitt inne i Stockholm.


Berättar i ett senare inlägg varför i hela friden jag var i Bryssel idag.

Tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Men jisses. Hur kunde jag gissa så rätt?

Men jag tyckte det var lite Belgienkänsla över allt.


2009-01-24 @ 01:33:56


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0