Skönt väder


Det är SOOOOOL, blå himmel, plusgrader här hos mig.....tjoooohoooo.....
Jag har precis varit ute och snufflat på det härliga vädret och
fått mig en skön promenerat på ca 2 timmar.
Gjorde gott för kropp och själ, kan jag lova   


Angående det förra inlägget.
Jag vill tacka för att jag är omtyckt precis som jag är, MEN
för mig handlar det inte om det och heller inte om skönhet
utan varför jag måste gå ner i vikt det har med min hälsa
att göra, ju mer överflödiga kilo jag har att bära på ju sämre
funkar min sabla rygg.
Och jag märker att jag hela tiden bara blir sämre igen.
Sen har det ju även andra fördelar ur hälsans synpunkt,
pumpen funkar också den bättre om jag har mindre kilon
att släpa på.
Jaaa, därav min vilja att ta tag i vikten nu.


Jag kan ju tala om att jag tänkte tanken.....
......choklad.....när jag var ute och promenerade,
men jag köpte INGEN....hehehe !!!!
Stolt känner jag mig då.


Hoppas allt är bra med er allihopa !

Kramisar / Druvan






Kommentarer
Postat av: Bir

Vi hade soligt och fint väder här i går, då passade jag på att gå en lång promenad, sedan fikade jag ute. Det var lite för kallt, så det blev en snabbfika, men snart är våren här. Det märks att det är ljusare både på morgonen och på eftermiddagarna SKÖNT! Nu vill Fia att jag ska rasta henne. Hon står här och buffar på mig, bäst att jag tar hand om henne. Sov gott önskar Fia o Bir.


2009-01-15 @ 22:30:49

Postat av: Marianne

Hua, det är kallt och rått här vid havet.

Idag ska julsakerna städas bort.

Kanske!


2009-01-17 @ 10:42:38

Postat av: Marianne

Det är något konstigt med din blogg Druvan.

Kommentarer försvinner.


2009-01-17 @ 10:43:45

Postat av: Vindruvan

Hur menar du att kommentarerna inte kommer med ?



Det kan vara så att trafikbelastningen är så hög, inte bara på min blogg nu utan tekniken utanför den, vilket kan orsaka en del väntetid innan kommentarerna dyker upp.

Men med lite (mycket) tålamod så dyker de upp till slut.

Jag har märkt att det kan vara så ibland.

Hoppas bara att det inte är krångligare än så.



Kramis Druvan


2009-01-17 @ 14:44:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0