Lägesrapport...dyster


Go´morron på er allihopa !!

   för alla gulliga "Krya-på-er" hälsningar till oss i sjukstugan
här hemma  !!
Tobbe har lyckas med bedriften att tillfriskna och är nu på
jobbet idag.
Det är inte lika bra hos mig dessvärre, visserligen mår min stackars
mage mycket bättre idag men istället har jag feber,  ont i kroppen
och mycket äckligt slem i halsen att tampas med istället.
Det blir alltså inte många knop gjorda för mig idag heller.





Jag har gjort ett litet försök att dricka en kopp kaffe
alldeles nyss, har ju inte gjort det sen i söndags.
Men jag märker att magen gillade inte det.
Får väl gå tillbaka till blåbärssoppa och te igen.







Kramis till er alla !!

/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Så skönt att det är lite bättring i familjen. Men du druvan, det låter som om du får influensa.


2009-01-21 @ 12:16:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0