Vägning




Det är fredag och dags för vägning.
Jag gjorde det i morse och med gott resultat ;-)
Kolla bara........






Bra jobbat, eller hur ???

Lite fler sjukdomar i omlopp så ska vi nog se om vi inte kan
få ordning på det här med vikten....hehehe......

Näeeeee, jaaaag skoja ju bara !!!!
Inge kul att vara sjuk, känner mig bättre idag och har till och med
varit ute en sväng. Hostar med slemmigt inslag fortfarande men
det är kanske något jag får dras med en stund innan det släpper helt.
Däremot är kroppen piggare utan feber och värk.....peppar peppar......
hoppas att det håller i sig, så jag inte tror jag är friskare än vad jag
kanske egentligen är. Hade ju liksom lite bråttom ut idag när jag
märkte att febern hade gått ner och att jag kände mig piggare.


Känns ju bra det här......
Jag är nu taggad att fortsätta viktresan även nästa vecka.


Kramisar / Druvan





Kommentarer
Postat av: Patricia

Pia:

He leido que estabas enfermita y Tobbe tambien Me alegro que se esten recuperando .AUNQUE NO ES LINDO ESTAR ENFERMOS ,esta bien adelgazar .

Lucas esta enfermo hace varios dias con mucha fiebre,pobrecito debe estar muy mal por eso se queda quieto .

Cathy ,bien? como va el colegio.Aldana ya lleva la campera del colegio .Arribara a Alemania el martes o miercoles proximo .Creo que vivira cerca de ustedes .

Besitos para todos


2009-01-24 @ 02:35:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0