Var i Bryssel igår


Men Tobbe........
Så här kan man inte resa runt i världen, med ett pass som
knappt hänger ihop 
 Vi kan vara glada att du överhuvudtaget lyckades ta dig hem
från Kina med det passet  ;-)
Kanske är dags att fixa ett nytt nu, eller hur Tobbe ???





Jäpp, sagt och gjort.....
Igår for vi till Svenska ambassaden i Bryssel
där Tobbe kunde ansöka om ett nytt.
Själv följde jag med som resesällskap bara.





Det var bara en tripp fram och tillbaka liksom,
hann ju inte ens med att njuta av en belgisk våffla som är sååå gott.
Nästa gång kanske.

Vi hann ju med ett par foton utanför palatset i allafall som låg alldeles
intill ambassaden i väntan på att den inbokade tiden skulle gå av stapeln.


Fixade lite våfflor här hemma istället, dock inga belgiska våfflor för sådant
våffeljärn äger vi inget. Men det här var lika gott....hehehe.....
Jag syndade igår som ni märker.
Man måste njuta av livet ockå så det så.




Japp, nu vet ni varför jag var i Bryssel och härjade runt.


Vad har ni gjort idag ???


Ha en fortsatt trevlig helg !!

Tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Grattis Marianne!!

Jag gissade ju på tysklands ambasad. Tyvärr kan jag inte europas flaggor, jag tyckte att det var en tysk flagga på byggnaden, sen tyckte jag att häcken var klippt som dom vid dreiländerpunkt. Fel, men det är ju alltit kul att gissa.

I dag har jag jobbat och det var minsann inte långtråkigt. Fullt ös från morgon till eftermiddag. Sedan åkte jag och grabbarna till Linköping på 4-års kalas hos min brorsdotterson. Nu är det körslaget som gäller. hoppas ni får en trevlig lördagkväll.


2009-01-24 @ 20:47:22

Postat av: Ritva

Jag har sett en spännande innebandy match där pojkar -94 vann. Annars har det varit tvätt och städning. Jetlag är nu botad men längtan efter sol och värme kvarstår. Ibland (ca 6 mån /år) undrar jag varför bor man här uppe med kyla och mörk. Det är ju bra med levnadsstandard och sådant. Visst var folk lyckliga i Argentina fast de inte hade lika bra materiellt, Cathrine?


2009-01-24 @ 20:50:13

Postat av: hannah

mm, gott det såg ut :D

2009-01-24 @ 20:54:19

Postat av: Bir

Jag vet varför vi bor här uppe i norr med kyla och mörker. Det är för att vi ska längta till vår och sommar.


2009-01-24 @ 21:46:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0