Värmedyna på min stackars mage


Jag tyckte att magen var på väg att rätta till sig......
.....MEN, det räckte med att vi åt lunch nu så var
det kört igen......


Är tvingad att bryta det här med snabba kalorier
en stund, knaprar på salta pinnar just nu för att
om möjligt få lite ordning på magen och de
innehåller garanterat snabba kalorier, eller hur ?

Skit samma förresten.
Hälsan går före just nu.

Tobbe är piggare och mår fortfarande ganska ok.
Han knaprade salta pinnar igår kväll och det gjorde
inte jag.





Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Trösta dig med att även om kalorierna är snabba så är dom få. Alltså få snabba!


2009-01-20 @ 14:48:03

Postat av: Bir

Krya på dig!

Till tomten. Simon har inte sett röken av sin wow julklapp än.


2009-01-20 @ 19:32:10

Postat av: Linda

MÅNGA KRYA PÅ ER KRAMAR från systeryster. KRAM KRAM.


2009-01-20 @ 21:33:58

Postat av: Tomten

Till Simpan,

Foersta numret du faar av wow aer den som ges ut 17/2

Ho Ho Ho


2009-01-20 @ 21:38:24

Postat av: Ritva

Krya på er. Hoppas ni mår bättre idag.

Jag bestämmer 3 gånger /dag att sluta med sötsaker. Vi får hjälpas åt att "peppa" varandra. Tur att det är långt till sommaren och sommarkläderna. På vintern kan man gömma sig i sin kappa. OBS! Maten var väldigt god i Singapore och det fanns mycket av olika sorter.

Hemma hade familjen ätit bättre än vanligt.När jag står för middagen blir det inga gourmet rätter.


2009-01-20 @ 22:50:54

Postat av: Bir

O.K. Tomten vi väntar.

Sov gott.


2009-01-20 @ 23:11:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0