Full rulle vid torghandeln.....




Jag är redan i full gång trots att jag har varit och
kämpat 2 dagar i rad i Wurmtal, det niiiii, det gör iallafall
mig stolt !!!!

Har även redan varit ute till torghandeln och köpt fina, goa
jordgubbar.......



.......och lite vackra blommor till min vackra
dotter som gör sin sista dag i skolan idag.
Sen har hon äntligen sitt efterlängtade sommarlov !!

Det var även full rulle vid torghandeln, det kändes stressigt i
luften bland folket redan vid den tidiga timmen,
inte riktigt vad jag klarar av precis.....stressen alltså.......
men de har väl bråttom att fixa det sista inför semestern,
så fort barnen kommer hem från skolan idag så sticker de iväg.
Det är nuuuuu man ska hålla sig borta från Autobahn.
Skönt att jag ska ta cykeln till nästa ställe nu.

Tjing så länge på er......

Glöm inte att njuta av sommaren, stressa INTE !!!!!


Kramis till er alla !!

/ Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag har också ätit jordgubbar idag.


2009-07-01 @ 18:49:27

Postat av: Mari

Hej, jasså ni är kvar i D. När är det semester hos Er? Jag har semester v. 31-32.

Lill tösen och hennes pappa har redan semester. Vi var iväg och tog säsongens första dopp för ett tag sedan. Emblas första reaktion var ett överförtjust gurglande skratt. Vilket badkar!! Hon som bara har en dusch i vanliga fall. Bada och göra geggamojs kakor det är livet det när man snart är två år.


2009-07-02 @ 10:56:36

Postat av: Mari

Att plaska i barnpoolen, äta vattenmelon på en filt i skuggan under äppelträdet det är ljuvligt! Då är det sommar!



Myggbett och knott är också sommar :(


2009-07-02 @ 11:04:23

Postat av: Anonym

Nu sklall jag sanrt gå på lunch! Ut och knuffas bland alla dessa turister som inte förstår att man skall vara på stranden sådana här dagar. Saknar dig druvan. Det var längsedan vi var på en 12 timmars lunch. Du kommer väll ihåg hur en sådan går till. Shopping, mat, shopping, dryck, dryck, dimma.


2009-07-02 @ 11:11:30

Postat av: Mari

Linda hur går det för dig i värmen!? Vilken månad är du i nu? Jag kommer ihåg att det var ganska tufft att vara höggravid mitt i sommaren. Hoppas du har någon sval plats som du kan vila ut på ibland.


2009-07-02 @ 11:16:56

Postat av: Mari

Lunchen är slut, blev ingen 12-timmars idag :(

Kom hit så vi kan köra några lunch träningar, druvan. Var är du? Du är väl inte ute och gottar dig i solen!


2009-07-02 @ 13:12:27

Postat av: Linda

Jag är i vecka 30 & jag smälter bort när som helst!!! Det fullkomligt rinner svett om mig & det går inte i så många knop kan jag tala om. Från o med i morgon + veckorna 28,29,30,31 har jag semester. Sedan skall jag bara jobba Augusti ut. Beräknad förlossning 20/9

KRAMELIKRAM


2009-07-02 @ 21:27:04

Postat av: Marianne

Jag undrar lite hur firandet blev.


2009-07-03 @ 18:54:58

Postat av: Mari

Vad skönt att du har semester nu, Linda. Jag har tre veckor till att arbeta sedan skall jag ha två vecor semester.

Igår var jag en mycket stolt mamma! Embbla kissade på pottan för första gången! hon har suttit där många gånger men kisset har alltid lurats. Först blev hon lite förskräckt när det började låta i pottan men det övergick snabbt i stor glädje. Inte trodde jag att jag skulle bli så stolt och varm i hjärtat för att lill tösen kissat på pottan. :)


2009-07-06 @ 09:01:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0