Kärlek är vackert....


Jag tänkte att jag kunde sprida lite kärläk här
på bloggen idag när det är fredag och allt....hehehe.....

Kärleken till varandra står Cattis & Marcel för.
Ååååh vad fina ni är tillsammans

En liten undran har jag dock.....
Hur ska ni klara att vara ifrån varandra så många dar ??

Jag hävdar ju förstås att det bara är nyttigt att få känna saknad,
desto roligare är det när man träffas igen.



Snyggingar




Vem kunde ana att ni skulle hitta tillbaka till varandra igen
för ca 4 månader sedan ??

Roligt är det i vilket fall som helst !!
Du ska veta, Marcel, att du är guld värd
och förresten det vet du ju redan, har ju liksom sagt det förut....hehehe....


Kram och massor med kärlek till er alla !!!

/ Druvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja ni är jättesöta ihop. Jag är också glad för att ni hittade tillbaka till varandra. För jag hörde redan förra gången ni var tillsammans vilken toppenkille du är Marcel.


2009-07-10 @ 18:52:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0