På resande fot......


I morse klockan 7.00 lyfte planet mot nya äventyr.....





Det är dock inte jag som är på resande fot utan
ni kommer kanske ihåg att Cattis fick en resa av oss
i födelsedagspresent.
Den löses in just nu och resmålet blev inte stranden
som det kanske var tänkt från början utan istället en
spännande stadsupplevelse med bl.a. shopping på agendan.
Passar ju utmärkt till tjejerna.

Cattis och Julia är det som kommer göra Berlin osäkert
över helgen. De kommer tillbaka tisdag kväll igen.
Det är en stad som man borde uppleva, tycker jag,
kul att de valde det resmålet,
hoppas att även Tobbe o jag får den möjligheten en dag !

Jag pratade precis med Cattis och de har just landat,
resan gick bra, solen skiner, friskt i luften, det verkar bli en fin dag
vädermässigt och nu skulle de kolla upp hur de tar sig ifrån flygplatsen.


Ha en jätterolig upplevelse i Berlin tjejer,
ta vara på tiden !!!!

Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad roligt. Berlin är ju så mytomspunnen. Ska bli trevligt att få en liten reseberättelse sedan i ord och bild.


2009-07-10 @ 09:20:55


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0