She´s back home....


Ledsen att jag inte har varit inne här eller på FB på ett tag, men ibland
funkar helt enkelt inte orden, de stockar sig väldigt lätt.
Skulle önska att jag vore utrustad med lite mundiarée ibland.....
Najaaa.....jag är jag....helt enkelt !!

Vill bara berätta att Cattis e´ hemma igen.



Hon & Julia har haft det jättebra i Berlin hela tiden.
Men när hon kom hem var hon ändå jätteledsen.
Stackarn !!!
De har klarat en storstad som Berlin galant, utrustade
med pepparspray ifall det skulle behövas och så är det
så typiskt att något ska hända i allafall. Den sista timmen
i flygplanet eller på flygplatsen här i Köln förlorar Cattis sin
kamera av någon okänd anledning.
Det var naturligtvis inte alls kul, hon var och är fortfarande
jätteledsen över det och undrande över hur det kunde vara möjligt.

Hon har ringt både till flygplatsen och flygbolaget för att kolla upp om
de möjligtvis har hittat den, men än så länge är det ett negativt svar.
Men det sista som överger oss är hoppet, eller hur?
Det finns inte bara människor som man inte kan lita på utan det finns
även ärliga människor på vår planet och vi får ju hoppas på det sistnämnda.

Visst är det jättetråkigt......både kameran och alla bilder är nu borta....
MEN jag försöker ändå förmedla att det är bara ett ting......
.....och ting kan man alltid ersätta.......
det hade varit mycket värre om det hade hänt henne själv eller Julia
något hemskt. Finns ingen anledning att gräma sig mer.....
Hänt är hänt......

Det vore naturligtvis roligt om Cattis ville ta sig tid och förmedla till er vad
de gjorde i Berlin....vi får väl flirta lite med henne, eller hur ??




Vill passa på att önska er alla en skön helg !

Kram / Druvan







Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Cathrine du får vara glad det kunde ha varit värre en kamera är dött ting det kunde varit mycket värre

Men jag förstår dig Cathrine jag skulle också varit ledsen. Men du ska se det kommer solsken. Snart är du i Sverige. Har jag talat om att Olle fick stipendie

när han tog studenten700 kr för han var en så god kamrat. Kram från farmor.


URL: http:///
2009-07-17 @ 16:41:44

Postat av: Marianne

Cathrine, det kanske är meningen att du ska åka till Berlin en gång till och fota...



Allt har ju en mening...eller?


2009-07-18 @ 15:12:11

Postat av: Linda

Tur att ingen tog Cattis i allafall!!!!!


2009-07-19 @ 21:53:13

Postat av: Ritva

Nu är min "baby" i Berlin med 4 kompisar. Resan började med ett flyg dit imorse.Sedan följer 3 veckor tågåkande i Europa.Jag är nog rätt orolig,inte för kameran, utan svininfluensan.

Här slappar vi andra f u maken som håller på att bygga en trappa till lekstugan från gräsmattan. Välkommen att se.


2009-07-20 @ 22:04:40

Postat av: Bir

Undrar just om Cattis fortfarande sitter och njuter av kaffet i solen.

Här blåser det storm i dag.

På torsdag är min semester slut för den här sommaren. längtar redan till nästa.


2009-07-21 @ 12:21:46


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0