Härligt med omtänksamma vänner ;-)


Tack alla fina vänner för era uppmuntrande ord, det värmer
naturligtvis mitt hjärta


Vill bara att ni ska veta......
Med förra inlägget ville jag definitivt inte sukta medömkan
från er utan det var mer så att jag kände att jag behövde
berätta var jag var i utredningen just nu eftersom ni sedan
tidigare känner till mitt problem, men inte hur det har utvecklats
vidare. Har man sagt A så måste man ju säga B.
Jag har inte velat prata så mycket om det hela förutom med min
underbara familj förstås som har stöttat mig i vått och torrt.
Tack så jättemycket......Jag älskar er !!!

Idag var jag till läkaren igen för att kolla hur det funkar med bytet
av medicinen. Jag berättade förstås om mina illamående attacker,
men han trodde inte att det var medicinen som orsakade det,
eftersom det hela rättade till sig när jag fick i mig druvsockret.
Förklaringen hittade han inte direkt.
Står väl skrivet i stjärnorna precis som orsaken till mitt höga blodtryck.
Blodtrycket visade idag på 125/80.
Så han ansåg att jag skulle fortsätta med medicinen i samma dos
fram till torsdag så fick vi se om det var ok även då.
Semesterpackningen kommer att bestå av en blodtrycksapparat
som jag ska använda för att kolla hur jag mår lite titt som tätt.
Snacka om att det blir automatiskt en stresskänsla.
Är det inte tänkt att semestern ska vara avstressande ????
Jäkla skit också !!!

Näääe ni......Inge mer medömkan nu......jag är relativt ok (!!!!)
I och med att ni alla vet nu, så behöver jag inte prata mer
om saken.....om det inte nödvändigtvis behövs då då förstås.


Hoppas att ni allihopa mår bra !!!

.....och.....
STORT LYCKA TILL
till Isak och Sofie som har blivit sambos !!!





Återkommer förhoppningsvis snart igen.


Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Hann inte skriva något i förra inlägget, men självklart tänker jag på dig kära syster o håller med Marianne att ordet "MÅSTE" borde raderas ut!!! Ta dagen som den kommer utan stress. Det gör nog gott med lite miljö-ombyte ska du se o få tankarna på annat. I LOVE YOU!!! KRAMELIKRAM.


2009-07-07 @ 23:00:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0