Glad Midsommar =)





Hoppas att ni allihopa får en trevlig midsommarafton !!!
Skulle nästan ge vad som helst för att få tillbringa den
tillsammans med er i Sverige.
Här i det tyska landet gör vi visserligen vårt bästa att
försöka få fram midsommar-feelingen.
Cattis och jag har suttit och bundit våra kransar nu på
kvällskvisten och det var jättemysigt !!
Det tar ju lite tiiiid att fixa till dem så nu är jag trött i ögat
och orkar därför inte ladda upp flera bilder, men när orken e´
tillbaka så ska jag ge er lite fler bilder att kika på.

Vore roligt att få lite midsommar rapport från er alla där ute...
...vill juh liksom va´me´fast att jag inte e´me´ live.


Vill med det här inlägget önska en riktigt...........







Kommentarer
Postat av: Marianne

Trevlig midsommar. Återkommer imorgen med en rapport om firande på Dalarö. Just nu håller jag på och gör en matig potatissallad till kvällens grillning att ta med.



Tänker på er i Tyskland och skulle kunna ge mycket för att ni är med idag. Saknar er.


2009-06-19 @ 08:27:42

Postat av: Bir

Trevlig midsommar önskas hela bloggfamiljen!


2009-06-19 @ 11:28:27

Postat av: Ritva

Trevlig midsommer.

Sitter och oroar mig för Martin som har 1 dygn gammalt körkort och är ute och kör med kompisarna.Jens är hos kompisen och resten av familjen sover.

Vi har haft trevlig kväll med besök och ingen regn under grillningen men innan och efter.


2009-06-19 @ 23:19:20

Postat av: Tobbe

Grattis Martin till körkortet.

Det var en kul nyhet som mamma briserade här på bloggen.



Nu till en orolig fråga.

Ritva skriver klockan 23:19 att resten av familjen sover.

Antingen har mannen blivit gammal och trött, eller så blev det en del snapsar för mycket.

Vad kan det vara ?

(han är ju inte så gammal egentligen, så då ......)

Många oroliga funderingar.

Hepp


2009-06-20 @ 21:53:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0