Robin springer ut.....


Idag är en dag som jag hade önskat av hela mitt hjärta att
jag hade haft möjlighet att vara i Sverige, men som vanligt
måste jag finna mig i att jag är alldeles för långt bort för
att det skulle funka.
Livet är inte alltid rättvist !
Näe ni, nu är det slut med medömkan och dags att dra på
smilbanden för det finns ju något stort att fira även idag........


Min brorsson Robin tar studenten idag och vi i det tyska landet vill
 naturligtvis önska dig ett mega STORT GRATTIS till dig idag ROBIN
 



Du tar studenten och jag misstänker att du dessutom gör det med
toppbetyg, så behöver ni hjälp med elektriciteten ute i era stugor
så finns det numera ett proffs som gärna hjälper till, eller hur du Robban ??
Bra gjort !!!!











GRATTIS ropen kommer från

Pia, Tobbe & Cattis






Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis Robin önskar Marianne o Melker


2009-06-11 @ 11:29:15

Postat av: Linda

Ett STORT GRATTIS till Robin!!!

Hoppas du får en rolig & minnesvärd kväll.

Du hade ju i allafall tur med vädret!!!

Kramelikram.


2009-06-11 @ 21:38:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0