Avundssjuk...nääeee skulle inte tro det...


HAHAHA.......
Vill du att jag ska tro på att du är avundssjuk att
jag springer i Wurmtal, Tobbe ??
Om jag inte minns fel så valde du mellan pest
eller kolera sist jag föreslog att vi skulle träna
tillsammans - simning eller Wurmtal - du ville
egentligen ingenting av det - helst ville du bara sitta
och jäsa......och hur bra e´de´ för gubb-magen då ???
Det blev till slut kolera, alltså en lugn promenad i Wurmtal.

Förstår att du trivs som fisken i vattnet nu när du är i Nürnberg
och springer pubrundan kväll efter annan 
Det enda du lyckas med då, det är att bättra på gubb-fläsket...hehehe...

Hoppas i allafall att det funkar bra på jobbet och att du har det bra där nere !
Väntar och längtar tills du kommer tillbaka till mina armar igen.


Kramis / Druvan








Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0