Vädret är underbart !!


Nix, Druvan har inte tagit semester,
MEN det är ju.........





......och jag befinner mig inte särskilt ofta vid datorn
den här årstiden, men jag försöker ändå hålla bloggen
vid lite nödhjälpsandning emellanåt.
Dessutom är ju Tobbe hemma på helgerna så då
passar jag ju på att vara med honom.

Jag lovar att jag ändå ska försöka få ur mig något vettigt
lite då och då....ok ?????
Ni lyckliga stjärnor som har semester just nu har i allafall
prickat in rätt väderlek, hoppas att ni njuter ordentligt !!
Man får ju verkligen hoppas att även vi andra får bra väder
när det är dags för lite ledighet....annars säger jag upp mig !!

Ha en skön och avkopplande dag !!

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Linda

Näe, än är det inte semester, men nedräkningen har börjat. Endast 3 dagar kvar att arbeta!!! Jag har faktiskt tänkt på Druvan med familj angående det fina, varma vädret, för varje gång ni har haft tidig semester har ni haft ganska otur med vädret, så jag hoppas VERKLIGEN att solen stannar kvar till eran ankomst!!! Att vara gravid i denna värme är ju inte lika kul förstås, men det går, tur att det finns fläktar!!! Kramelikram.


2009-06-29 @ 14:56:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0