Världens bästa


Idag vill jag börja dagen med att uppmärksamma att........

......jag har världens BÄSTA svärmor !!!!!


Visst händer det att vi inte drar jämnt alla gånger,
men vilka gör det, jag bara undrar ??
Och förresten så händer det väldigt sällan att vi inte
drar jämnt, oftast funkar vi i harmoni tillsammans.

Dessa blommor är till dig Maj-Britt, för att du är som du är !
Blommorna är förresten allergitestade och de klarade testet.....





Dina värmande ord som du gav mig på Facebook utan någon som helst anledning
egentligen gjorde mig väldigt glad.....TACK


Massor med kramar endast till DIG !!!!

/ Druvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Pia förlåt mig de gånger vi inte dragit jämt. Glöm dom och kom bara ihåg de fina stunder vi haft tillsammans Tusen kramisar



Oma in der Stadt


URL: http:///
2009-06-05 @ 11:09:37

Postat av: Vindruvan

Du behöver verkligen inte be om förlåtelse för någonting M-B.....även de góaste vänner kommer i obalans ibland och det behövs bara en rensning i luften sen är man lika góa vänner igen.

Men det var som jag sa tidigare....Du och Jag har oftast inget otalt med varandra, det är mest harmoniskt oss emellan, eller hur ???

Det är sköööönt !!



Kramis till dig igen

Druvan


2009-06-05 @ 12:10:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0