Finns det lite hjälp att hämta..?


Här kommer ett vänligt men bestämt upprop till er ALLA
eller kanske inte till alla i cyberrymden utan till mina
vänner och till släkten !!

När jag fixar och trixar med födelsedagskorten till er så
krävs det fräscha, skojiga, användbara fotografier på
den som fyller år....logiskt eller hur ???
Ibland har jag själv en skatt att ösa ur, MEN det är inte alltid
att den fördelen finns
Skulle ju vara lättare om jag befann mig själv där ni befinner er
och just kunna ta dessa bilder som behövs, men så är inte fallet.

Kan ni hjälpa mig på traven så självklart blir jag glad och tacksam.

Skicka bilder till mig på min mail.....gärna okomprimerade förstås.
Mailadressen har ni redan.





Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Hmmmm.....har ännu inte kommit några bilder på min mail :-(

Näeeee, nu har jag varken tid eller lust att sitta här och uggla....nu sticker jag in till stan för att träffa en ungdomlig skönhet, lite senare, först lite egen tid att spendera i solskenet.

Tjing tjingalong på er!


2009-03-19 @ 13:08:06

Postat av: Mari

Lovar det skall bli i helgen! sluta sura nu druvan! Nä jag har inte varit inne i stan så jag vet inte riktigt vilken ungdomlig skönhet du tänkte träffa.



Puss,puss


2009-03-19 @ 18:56:19

Postat av: Linda

Vilken tur att man redan fyllt år.....


2009-03-20 @ 08:40:10

Postat av: Vindruvan

...hehehe...jaaa nu hade du tuuur, Linda, men å andra sidan är du duktigt flitig att sända mig bilder ändå så texten var inte riktad till dig kan man säga....hihihi....men jag vet ju en som kände sig träffad omgående och nu har ni alla sett att min söta goá vän Mari har lovat att sända mig bilder i helgen....hmmmm....ja annars får hon det hett om öronen.

Fast det finns fler jag skulle önska kunde skicka lite fräscha bilder....

Få se om det händer något på mailen under helgen ;-)



Krya på dig förresten, Linda, hoppas hostan har dämpats lite nu, jag har tyvärr inge bra knep att dela med mig...är lite dålig på det här med goda tips vid sjukdomar. Kanske ska göra ett upprop till alla kunniga på bloggen...ja bra idé...kommer väl som ett inlägg från mig alldeles snart.

Kramis till er alla


2009-03-20 @ 09:43:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0