Knäckande


Någon som undrar hur ett ägg ser ut på golvnivå..???

Jag vet......
....så här 





Igår var jag precis så knäckt som mitt ägg på golvet
gjorde sitt uttryck.

När tiden fanns (har lite mycket att stå i för tillfället) så tänkte jag
sätta mig i lugn och ro och uppdatera bloggen, men tjiiiii fick jag,
datatrubbel gjorde att det inte var möjligt....grrrr !!!!
Datasnillet fixade sen problemet förstås när han kom hem (Tobbe alltså),
men då fanns varken tiden, lusten eller orken kvar i mig att fixa runt i
databurken....så det är ju bara att be om ursäkt....sorry att ni fått vänta !
Jamen visst är det knäckande när inte datorn funkar som den ska..??
En liten fundering dyker upp hos mig.......vad gjorde man förr ????

Nu funkar det i allafall som det ska och solen skiiiiiner


Ha re´vatt nå´t under eran sol ???

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Mari

Vad man gjorde förr!!



Man kanske såg till att parkera sin bil i Ullared kl.08.00. Kommer man så tidigt så är ens största problem vilken p-plats man skall välja. Detta problem hade jag igår måndag. Jag hade bestämt mig för att Embla skulle få en vår och sommar garderob.

Hittade mycket trevigt bla en ursöt fodrad sommarkläning för 70 kr! Det är inte så dumt att åka dit och köpa barnkläder. Nu behöver jag bara kompletera med några blusar, shorts och solhattar så kan vår/sommar säsongen dra igång.


2009-03-31 @ 10:17:51

Postat av: Marianne

Det där kortet Druvan skulle vara underbart som påskkort. Synd att man inte har din talang.


2009-03-31 @ 12:28:13

Postat av: Vindruvan

Det klart att du kan göra ett eget snyggt påskkort med hjälp av ett knäckt ägg...det har du en egen mycket god talang för, jag lovar !!!

Visa mig !!!!


2009-03-31 @ 13:52:36

Postat av: Vindruvan

Jag trodde att i Ullared får man stå i köööö till allt oavsett vicken tid man kommer...!?

Har ju själv inte vatt där nå´n gång, det är ju bara hörsägen förstås, men nu vet jag att klockan 8.00 slipper man köa alltså. Bra att veta...ähh...eller också inte....jag kommer nog aldrig dit ska ni se.

Kuul att du hittade vad du sökte, Mari, Embla gumman kommer att stråla vår och sommarfin nu då ;-)


2009-03-31 @ 13:57:07


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0