På tiden....


Jamen det var väl på tiden att jag dyker upp här
i rutan igen.....eller hur ??



Ni får försöka förlåta mig att jag inte har varit
synlig på ett tag, men även jag har mina skuggiga
sidor....fniss!!
Näevars....bloggtorka i kombination med att jag har
haft en del att stå i + att lusten har helt enkelt inte
funnits......har inte ens softat runt på nätet ens en
gång så jag ligger efter en del.
Tilläggas bör att livet består av en hel del andra saker
också....inte bara datorn som gäller, även om det finns
massvis med roliga saker att nöja sig med i den här virituella
världen så är det bra om man trycker på OFF-knappen
emellanåt........eller vad tycker du ????


I morgon (torsdag kväll) sticker Cattis iväg med tåget igen....
ut på nya äventyr !
Den här gången kommer hon att betrakta YFU:s
arbete från den andra sidan....kuuuul !!!
Det vill säga, hon kommer att vara en av ledarna som
ska förbereda nästa gäng med ungdomar som ska åka
iväg till något land uti vida världen under ca ett års tid.
Roligt för henne att kunna få förmedla sina egna viktiga erfarenheter
som hon har samlat på sig när hon var i Argentina.

Bull-mamman, dvs jag, har stått och bakat kanelbullar
nu på morgonen för att hon ska kunna ta med sig dem
och bjuda på i helgen.....mmmm.....gott vá ??
Jaaa, det luktar åtminstonde ljuvligt just nu i mitt hus   




Jag dyker upp om en stund igen ska ni se....
för jag har ju mer saker att säga idag......hmmmm....
undrar vad ?


Kramis så länge.....
vi hörs snart igen !!

/ Druvan






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0