Skrockfull...eller inte....


Jamen då var det dags igen då......
Som ni säkert kommer ihåg så var det fredagen den 13:e
även förra månaden.
Här duggar "otursdagarna" tätt vill jag lova, men å andra
sidan så klarade jag mig riktigt bra förra gången och
även mina nära och kära så varför ska nå´t speciellt konstigt hända idag
bara för att det är just den här dagen..?
Näeee, jag är inget vidare skrockfull av mig,
för att ta ett exempel så lägger jag ifrån mig nycklarna på bordet
utan att fundera mer på den gesten.....det är ju förenat med olycka sägs det.
(MEN det har jag alltid gjort och det har aldrig hänt nå´t
bara för att nycklarna ligger där och skräpar..!!)
Hade en kompis för länge sen som reagerade nästan hysteriskt   när
jag var så oaktsam med mina nycklar...själv hade jag lite svårt att
förstå hennes utbrott....men idag respekterar jag bättre att vi alla
funkar olika....och att det finns säkert övernaturliga saker som existerar
i vår omgivning även om jag även där är väldigt skeptisk.
Min hjärna behöver svart på vitt för att den ska förstå......inget hokus pokus
för min del.







Hur är det med dig, är du skrockfull ???
Berätta gärna..!!


Dagens ord från mig:

What happens,
happens for a reason.





Ha en fortsatt trevlig fredag !!


Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nae, inte aer an skrockfull inte.

det ena jag vet aer att Mr Murphy existerar.

Kan ngt gaa snett saa nog f..n gaar det snett.

Hepp


2009-03-13 @ 14:39:29

Postat av: Marianne

Nää jag är inte heller skrockfull. Men jag har svårt att gå på brunnslocken på gatorna.


2009-03-13 @ 15:02:33

Postat av: Vindruvan

Vet du varför det är svårt att gå på brunnslocken, Marianne..??



Funkar saker o ting inte som det ska idag, Tobbe..??


2009-03-13 @ 15:12:12

Postat av: Mari

Grattis Linda!! Vad roligt och så spännande hoppas att du mår bra!! När skall det lilla undret komma? När jag var liten skulle man bara gå på K-brunnar men inte A-brunnar. Jag undviker att gå under en stege. Annser nog att det är sunt förnufft än skrockfullhet.


2009-03-13 @ 15:18:31

Postat av: Tobbe

Nae, haer unkar det inte som det skall.

Har inte satt det i foerbindelse med fredag den 13:e

Kanske borde goera det.

Daa kanske det funkar paa maandag istaellet, foer det behoevs ju innan T-mobile kommer och vill se lilla varianten av Barcelona demot.

Hepp


2009-03-13 @ 17:12:50

Postat av: Linda

Tack Mari! Jag mår bara bra, men jag är inget vidare trevligt sällskap om kvällarna. När man gjort alla sysslor som skall göras blir det inte lång stund i tv-soffan förräns ögonen trillar ihop, jag är dödstrött om kvällarna!!! Preliminär ankomst för det lilla undret: 25/9. Ska på första ultraljudet på Måndag så det kanske blir lite ändringar i datumet då. Trevlig helg allihopa. Kram Linda.


2009-03-13 @ 19:26:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0