Sopade banan....


Någon som vågar utmana mästaren..??!!

Igår kväll sopade Tobbe banan med sina arbetskompisar......hehehe......
Han vann med över 100 poäng på 3 serier....inte illa  
GRATTIS vetja !!!

Första vinsten........ett bowlingklot !!
Va´sjutton ska han ha det till..???
Ahaaaaa......kom på det.....Nu måste jag försöka hinna röja undan
sån´t som kan tänkas komma i vägen när han ska öva på strikes
här hemma då han kommer hem....hehehe....





Du blir visst aldrig ringrostig vad bowling beträffar, Tobban !!
Fast att det va´ läääänge sen som du spelade sist så
gick det ju riktigt bra.


Solen lockar !!!

Tjing tjingalong / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Häromdagen gick Melker o jag förbi en butik här intill. I skylten stod det "Känner du dig trött o hängig? Kom in och boka tid för en våruppfräschning." Så det gjorde jag. och nu har jag precis kommit hem och känner mig pigg o alert. Ska ta en promenad med Melker och sedan sätta mig med en kopp kaffe, före dagens arbete, på terassen innan solen försvinner. Det gäller att passa på för solen försvinner fort som attan bakom grannhuset. Men det blir nog bättre o bättre ju högre upp på himmelen solen kommer.


2009-03-31 @ 12:31:58

Postat av: Vindruvan

ååhhhh, det lät härligt med en våruppiggare ;-)

Skulle behöva en jag med...men just nu är det huset som får en....har precis tvättat fönstret i köket...känner mig lite duktig i allafall, men för att förtjäna mer beröm från mig själv så krävs tvätt av flera fönster.

Ska nog ut på tomten och njuta av en fika jag också snart för det är underbart härligt väder hos mig idag =)



Kramis


2009-03-31 @ 13:21:10

Postat av: Mari

Grå, grå, grå är färgen på min himmel.



Jag har också tänkt tanken att tvätta fönster. Sedan fick jag beröm av latmasken för att jag lät bli. Våruppfräschning lät väldigt skönt.


2009-03-31 @ 14:02:02

Postat av: Vindruvan

Blå, Blå, Blå är färgen på min himmel ;-)

Gul gul och VARM är solens sken....hihihi....

Jag har suttit i brasse-stolen i gräset och fikat med näsan mot solen....har en rööööd näsa nu...fniss!!!


2009-03-31 @ 14:54:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0