Bytt e´bytt...


Här har jag "klagat" runt ett par rundor angående vår tjock-TV,
ett i-landsproblem....ja jag vet.




Nu är den iallafall ett minne blott och jag borde vara lycklig, eller hur?
Jamen det är jag också......till största delen......
Jag är lycklig för att jag slipper knalla iväg till optikern för att skaffa
mig nya ögon. Trodde ju att det var dags nu.
Jag är även lycklig för att jag slipper bege mig till hörselcetralen
och fixa hörapparat.....hade även svårt att höra.
Trodde ju att det var ett enda stort fel på mig när jag satt
vid vår gamla apparat och försökte koncentrerat förstå vad
som förssiggick på TV:n, men det var ju faktiskt
TV:n som inte höll måttet.....vicken lättnad....puuuh !!

Nu är det en ren fröjd att slå på dumburken.

Vari ligger då problemet, undrar ni förstås?

Jag säger bara.........
Fjärrkontrollen och all jäkla teknik som jag måste lära mig.
DET ÄR FAKTISKT INTE LÄTT !!!



Jag kan förstå om Tobbe tycker det är hopplöst att lära
mig det hela.
Det är ju inte direkt min grej det där.
Men skam den som ger sig......
......jag befinner mig åtminstonde i samma rum som TV:n och
fjärrkontrollerna.....alltid nå´t    
....alla är vi barn i början...fniss!





Tjingalong / Druvan





Kommentarer
Postat av: Stephan

Så det blev ett hemmbiosystem också ?


2009-03-11 @ 17:48:40

Postat av: Tobbe

BINGO !!!!


2009-03-11 @ 18:08:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0