Wii.......


Igår kväll fick vi ytterligare en gång bekräftat att vår "tjock-TV" e´
alldeles för liten.....
Cattis hade sina kompisar här och Fabio hade med sig Wii
som de roade sig med under hela kvällen.

Visst funkade det att spela, MEN oj oj oj vicken skillnad att
spela på en stor plattskärmsbild och på vår lilla plutt TV  
Det gick inte att jämföra på en och samma dag.

Men Tobbe var lycklig minsann....hehehe....
han fick ju vá mé och leka en stund.....
Chris hade ju inte dykt upp ännu så då  fyllde Tobbe gärna
upp tomrutan.

Här ser ni de glada vinnarna........
Jamen visst de vann till slut allihopa eftersom de hann
med ett par spel innan Chris kom.




Ha dé !!!!

Kramisar / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Sover hela bloggfamiljen hela helgen? Det är ju perfekt dataväder, här i Norrköping är det snöblask som vanligt, i Stockholm var det bara mulet, i alla fall när vi var där för ett par timmar sedan. Nu ska jag snart i väg på bio, det ska bli kul. Jag har inte varit på bio på jätte länge. Just nu längtar jag lika mycket efter biogodiset som att få se filmen.


2009-03-08 @ 16:56:05

Postat av: Vindruvan

Inte sover jag inte ;-)

Fast vi tycks ju ha bättre väder än er förstås....åtminstonde nu.....i morse regnade det här också, men det här med snö är nog ett minne blott nu hos oss....skööööönt !

Kul med bio !!

Vicken film blir det ???

Vi vill naturligtvis ha en recension efteråt...fniss!!

Hoppas det blir kul !!

Kramis


2009-03-08 @ 17:18:55

Postat av: Farmor på stan

Vilket tjat på tjock TV nu är det snart fint att ha kvar sin gamla tjock TV Tänker ha min kvar till sist av alla i Sverige. Det kommer nog att vara fint att ha tjock TV (antikvärde på den) Kram



Oma in der stadt


2009-03-08 @ 17:56:04

Postat av: Bir

Jag såg Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Någon recension kommer inte. Filmen var i alla fall bra och den var väldigt lik boken, så då kan du recensera Pia för du har väl lyssnat på den. Kram från ett ännu mer snöblaskigt Norrk.


2009-03-08 @ 21:43:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0