Bonusfrågan

Eftersom det verkar vara den allmänna upfattningen att jag befinner mig i Stockholm
så tänke jag lägga in en liten bonus fråga.

Vilket hotell bor jag på ?

Ledtråd : 1) I måndags morse delade jag frukost med ngn av våran blivande idol.
                     dvs, Jag å frukost tillsammans med 30 trötta och hesa ungdomar som var på slutaudition för idol.
                     Om ni tittar på slutaudition senare i höst så kanske ni får se ett nylle som ni känner igen i bakgrunden
                     när (eller om) de visar intervjuerna de gjorde vid frukosten.

                 2) Med tanke på läget av hotellet så är namnet på hotellet inte speciellt originellt.

Hepp




Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hejsan kan du ha tagit mitt nya hus i besittning den lilla röda stugan på globens tak.



Hör av dej om du får tid mamma


URL: http:///
2009-05-28 @ 12:21:57

Postat av: Stephan

Quality Hotel Globe


2009-05-28 @ 13:42:27

Postat av: Farmor på stan

Va heter min lilla röda stuga på globens tak så? det hade jag ingen aning om.



Tusen kramar



Oma in der Stadt


URL: http:///
2009-05-28 @ 13:54:59

Postat av: Marianne

Ja jag tror Stephan har rätt?


2009-05-28 @ 16:39:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0