Dag 4

Jaja, vad de hittar paa.
Litet hus paa toppen av globen. Hoppas den staar kvar i sommar saa vi faar se hur det ser ut.

Nu boerjar det komma in lite gissningar, men det saknas fraan Bir och Linda.
Sitter de kanske och slaar i uppslagsboeckerna ?

Naagra fler ledtraadar.

Dag fyra
Rätt Värdsdel    : 0 poäng
Rätt land            : 1 Poäng
Rätt stad            : 2 Poäng

Giftermaal mellan homosexuella aer tillaatet i detta land
Bland de minst tätbefolkade länderna i världen
landets "regeringschef" bragdes om livet i denna stad

Hepp




Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Nu börjar jag bli lite plutt eftersom du är i Europa Sweden Stockholm de börjar ringa folk till mej för att fråga om Torbjörn ligger hemma hos meg.

Men jag säger som det är att han inte gör det. Då skrattar de bara?



Mamma från Stockholm


2009-05-27 @ 11:53:47

Postat av: Bir

Europa, Sverige, Stockholm.

Grattis Marianne!

Har du inte sett den röda lilla stugan än?


2009-05-27 @ 17:36:53

Postat av: Anonym

hörru du, Sverige är inte nåt av Europas 10 största länder räknat till antal människor. Visserligen är vi tredje störst till ytan men man ska ju räkna människoantal? :P


2009-05-27 @ 18:08:59

Postat av: Simon

Mitt namn kom inte upp fast jag skrev in det? Aja,



Simon


2009-05-27 @ 18:15:18

Postat av: Linda

Denna gång har jag varken haft tid eller koncentration på att vara med i gissningsleken, men jag tror att Tobbe är hos Farmor på stan..... Har du inga bilder att publicera??? Fram med en gissning då Simon!!! Kram på er allihopa.


2009-05-27 @ 18:19:56

Postat av: Simon

Men det är ju Sverige även fast jag inte tycker att den ledtråden var bra formulerad ;)


2009-05-27 @ 19:50:49


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0