Facebook...


Jag lär mig använda Facebook ungefär lika
snabbt som snigeln på bilden tar sig över vägen.......





......men vem har bråttom..??
Tekniken och jag tar alltid lite tiiiiiid innan vi blir sams.

För några månader sedan var jag inte ens registrerad där
och tänkte väl i princip att jag inte skulle "regga" mig heller,
men allting har sin tid och plats.
Nu är jag även där och härjar precis som måååånga andra
ute i världen och det är ju lite kul i allafall.



För att inte tala om överraskningsmomentet som dök upp
häromdan.......
.....vill du vá min vän var det någon som undrade..??
Den sista eller näst sista efter mina föräldrar då då som
inte ens har dator är inne på Facet och kommunicerar.
Nu är det nog Gittan som står näst sist i kön
eller möjligen Mari, eller hur ni..??

Klart jag vill vá din vän Ritva....dum fråga !!!
Roligt att du har gjort dig en egen profil, måste ju fråga hur
det kom sig eller vem som kunde locka in dig på det spåret..??

Ja ja hur som helst......
man kan slå ihjäl en del tid där i allafall om man inte har något
bättre för sig......
.........och det har jag faktiskt för jag ska bege
mig ut och lufta mig lite nu.
Tjingeling på er alla........Ses när vi ses !!



Dagens ord:

Vårt liv är här och nu och bara vi
kan välja vad vi vill göra med det.







Ha en bra tisdag vetja !!

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var "reggad" ett tag på Facebook, men jag har inte någon tid att slå ihjäl, har därför nyligen "avreggat mig". Kramelikram.


2009-05-12 @ 15:59:45

Postat av: Farmor på stan

Jag är lycklig jag som bor i Stockholm och får gå på teater.Vad jag ska sr jo Olle går ut gymnasiet i år så hans klass som har läst teter och har skrivit och regiserat den och målat kulisserna själva Dom har hållit på 2 veckor från tidigt på morgonen till sena natten. Spelar hela veckan varje kväll. i Kärrtorp på en teater. Spänande. I morgon kommer resentionerna 3 timmar håller den på. Kramisar



Oma in der Stadt


2009-05-12 @ 16:00:38

Postat av: Bir

Hoppas du får en trevlig kväll Maj-Britt. Det låter jättekul att få se vad barnbarnet har presterat!

Facebook är INGENTING för mig, eller vad tror du Pia?


2009-05-12 @ 19:50:37

Postat av: Vindruvan

Jag ville också se Olle uppträda juh !!!!

Berätta berätta.....hur var det ?????


2009-05-13 @ 09:23:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0