Sköna söndag....


Jag har haft en lugn, skön och avkopplande dag idag.
Bakat o lagat mat, tvättat.....jaaa det har jag förstås gjort,
men sen har jag bara latat mig i solen
med en god bok i handen, det var verkligen sköööööönt !!!!
Det är fortfarande varmt ute (22 grader) fast att klockan e´ 23.15,
den här värmen kan gått hålla i sig nu ett bra tag framöver.

Har ni oxå haft somrigt väder idag ???

Jag låg ute i solen och undrade lite smått var min man kan tänkas
hålla hus..?! Ledtrådarna är inte många så jag har svårt att komma
fram till en bra gissning 



Nu ska jag nanna kudden.


Kramis / Druvan






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0