Berg o dalbana...


Tro nu inte att jag är ute och  fortfarande.......näääee.....

......jag åker      

......och det är ingen harmlös sådan som ni nog redan har listat ut.

Högt blodtryck fick jag reda på nu i veckan att jag har och
det är heller kanske inte så konstigt...?!

Nåväl, vill bara säga att jag finns här, men jag orkar inte
kommunicera, har egentligen flera mail som väntar sig svar,
men som sagt Druvan e´ inte sitt vanliga jag just nu så det kommer
svar när det kommer helt enkelt.


Kram till er alla / Druvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Vila Druvan. Det behöver du. Vi är nära dig och känner dig intill oss även om du inte uppdaterar din blogg så ofta nu.


2009-05-08 @ 19:09:00

Postat av: Anonym

Ta detlugnt. Läs en mail som jag skrivit.


2009-05-08 @ 21:48:29


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0