Bomber och granater...


God morgon alla söta !

Söt är det minsta jag kan kalla mig idag....
I morse när jag tittade mig i spegeln fick
jag en CHOCK......
....det såg ut som om jag hade kammat
mig med en handgranat    shit pommes frites !


Jämför man missen och mig så kan jag ju medge
att kissen är söt.




Tur att det finns schampoo och dusch,
har använt mig av den tekniken nyligen så
nu har mina lockar fallit bättre på plats.
Vicken tur !
Men Marianne hade säkert sagt att jag kunde
vandra direkt till Stureplan med min "festfrissa",
hon har tidigare upplevt mig i min handgranat-frissa
på morgonkulan....hehehe....
....och den är inte att leka med, jag lovar  !!


Det är blå himmel och solen skiner hos mig
så jag ska passa på att gå ut nu innan vädret
hinner ändra sig.


Dagens ord:

Vi är alla unika - varenda en av oss.






Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad har hänt med den stora kissemissen som smög runt i skogarna? Är den infångad?


2009-11-26 @ 10:11:49

Postat av: Mari

Håller helt och hållet med Marianne, det är bara att bege sig ut. Glömde packa ner en hårborste på semestern :) Nu har jag och Embla en guldborste! Mmm jätte snygg, helt klart min stil ;)


2009-11-26 @ 11:28:43

Postat av: Mari

Tackar, att få ett helt "blad" tillägnat sig var inte dåligt.


2009-11-26 @ 11:33:03

Postat av: Tobbe

Tja, den stora missen har inte setts i Belgien paa ett tag, Fast den var ju paa vaeg norrut och vi bor precis norrut jaemfoert med var den saags i Belgien.

Kanske skall ringa och kolla om druvan har kommit hem.

Hepp


2009-11-26 @ 13:15:36


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0