Brasan är tänd....


                                      Nu börjar jag begripa vilket väder som ni
                                      hela tiden har gnällt om i Sverige den sista 
                                      tiden......vi har också fått våran beskärda del 
                                      utav den kakan nu....det blåser, regnar och det 
                                      är något fruktansvärt MÖRKT inomhus, 
                                      jaaa för utomhus sätter jag inte min näsa
                                      i onödan en dag som den här, men det är naturligtvis
                                      mörkt även där, dock inte va mörkrets inbrott utan av 
                                      vädrets makter.
                                      Jag skulle helst av allt vilja krypa upp i soffan framför
                                      brasan och gotta mig med en god bok i handen, MEN
                                      vi har ju ingen möjlighet till att mysa vid någon brasa
                                      så jag tänder helt enkelt en här på bloggen för då
                                      kan vi ju mysa tillsammans. 






Ha en mysig eftermiddag vid brasans sken !





Kommentarer
Postat av: Oma

Oj så härlig brasa ni har. Du Pia du kan väl komma nägra dagar till Sverige och baka lite till oss du kan väl åka runt både i Stockholm och Nottköping. Vi betalar resa för dej. Tusen kramisar och hjärtliga hälsningar.



Oma in der Stadt

2009-11-24 @ 12:47:55

Postat av: Vindruvan

Oj vicket erbjudande ;-)


2009-11-24 @ 14:29:00

Postat av: Oma

Det är bara dej erbjudande gäller Inte dåligt va????



Kramisar

Oma in der Stadt

2009-11-24 @ 18:54:27

Postat av: Vindruvan

Jättegulligt av dig Maj-Britt !

Men jag tror mest att det blir billigare för er där hemma att köpa brödet än att jag flygs över för bakning ;-)

...och dessutom behövs jag här just nu för vem annars sätter igång och tvättar fönster så att det blir adventsfint till helgen ??


2009-11-25 @ 10:15:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0