Doften av NY....



Igår kom det en doft av NY i vår brevlåda,
vissa av oss har haft turen att få besöka den coola staden.....
.....andra inte och jag tillhör förstås det sistnämnda.
......om jag är avundssjuk ??
.....ja det kan du ge dig sjutton på att jag är.
Men en dag....en dag vill jag också kunna sätta ner fötterna
i den pulserande staden. Det är min dröm och jag har ännu inte
slutat att drömma.
Vad drömmer du om ??





TACK Gittan och Simon för vykortet, det gjorde mig jätteglad !
Vore kul om vi kunde få någon form av reseberättelse när
orken och lusten finns =)
Jag är nyfiken så jag spricker vilket ögonblick som helst.








Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0