I fotoalbumet.....



Vill ni se något riktigt sockersött ???

Jamen ta då och kolla in bilderna på lilla Embla.
Fick ett helt gäng skickade till mig i veckan och det
var riktigt härligt att se utvecklingen.



Jag håller med dig gumman...
.....händerna är det absolut bästa redskapet att använda
när man arbetar med mat.....det näst-bästa redskapet är
förstås munnen och det verkar du redan ha förstått utan
någon närmare förklaring....hihihi.....
Söööööööt är du !!





Jag fick lite tid över nu på kvällskvisten så då fixade jg till en
fotoalbumsida när lill-tösen är ute och gungar nu i somras.






Den vänstra bilden tycker jag är alldeles underbar.
Därför får ni se den igen i lite större storlek.
För jag anser inte att den kom inte till sin rätt på fotosidan.





Tänk att barn kan få en att le med hela ansiktet.
Jag sitter här just nu...ensam med datorn i knät
med ett fånigt leende på läpparna 
Ler du också ???
Jaaaa, jag tänkte nog det.

Ha en fortsatt trevlig kväll !
Vi ses när vi ses....eller nå´t.







Kommentarer
Postat av: Marianne

Hon är ett riktigt litet charmtroll.

Visst skulle väl Embla och Joel bli ett fantastiskt par ihop. Eller...?


2009-11-11 @ 11:12:41

Postat av: Oma

Hej alla jag måste komentera en levande fisken Torbjörn skrev om. Dom tar en levande fisk håller den med huvudet över kokande olja i några sekunder Sedan serveras fisken på en tallrik den kipar med munen i tre minuter så man måste äta snabbt. Uch

Vilka kanibaner Kineserna är.



Tacka vet jag svenk mat.



Kram Maj-Britt


2009-11-11 @ 11:22:01

Postat av: Tobbe

Ser paa bilden av den aetande Embla att julfirandet redan har boerjat.

Betyder att vi i tyskland aer lite sena av oss

Hepp


2009-11-11 @ 13:24:51

Postat av: Evelina

Hjälp vilken söt liten tjej, särskilt den första bilden är hur härlig som helst! ^^

2009-11-11 @ 16:05:11

Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Jag bara smälter! Sååååååå himla söööööööt!!!

Joel & Embla skulle passa perfekt ihop, eller vad säger du Mari? Vi kanske får ta & träffas......


2009-11-12 @ 19:34:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0