Katt på rymmen....



Nu ska ni få höra vad som händer runt knuten hos mig....

I ca 2 veckors tid går en panter lös i ost Belgien..iiiihhhh..
......inte undra på att jag inte vågar mig ut i Wurmtal längre.
Eller har det möjligen med latmasken i kroppen att göra ??
Naja.....

I vilket fall som helst så skulle i allafall inte jag vilja stöta
på det här djuret när jag är ute. Vi får ju hoppas att de kan
fånga in det snarast innan det händer något allvarligt.






Annars är jag ju kattälskare av mig,
MEN jag föredrar nog att inte stå öga mot öga
med den här vilda varianten av katt.
Livet får lov att uttrycka sig spännande på annat vis.

Mjauuuuu.....

Dagens ord:

Gör idag något så oerhört modigt
att du knappt kan tro att du gör det !!

Fånga katten !!!!!!






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0