Nöff nöff del 3...


Nu så....

....nu kan ni vara alldeles lugna....
endera dagen kanske Tyskarna tittar in på besök, vem vet, 
och då kommer vi inte komma dragandes med svininfluensan som en
extra gäst i bagaget i allafall och det känns väl tryggt att veta ???

Jaaa åtminstonde känner jag mig lugn över att inte vara skuld till någon
spridning av svininfluensan.

Hela min familj (den är visserligen inte så stor, men ändock)
har nu fått vaccinet. Tobbe var sist på plan, han fick sprutan igår.
Vet inte om han fått några biverkningar ännu.
Cattis däremot fick svullna körtlar i armhålan som gör lite ont,
men jag tror att det är bättre idag igen. Det är en vanlig biverkning,
alltså inget att oroa sig över.
Marcel tog även han sprutan igår och han mår JÄTTEBRA, lite trött bara,
men det är inget ovanligt...eller hur sa vi nu, Marcel o Cattis...hehehe...??

Har du intresse och vill läsa mer om vaccinet så klicka på länken här under.....


  http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20070324000011&DocTypeID=7







Cattis kom hem från skolan alldeles nyss och hon kunde
berätta att i skolan är det 9 fall som nu är bekräftade att
de har svininfluensan, sen utöver det kan det vara flera för
det är många som är sjuka......iiiihhhh.....shit pommes frites....
det kryper närmare och NÄRMARE....tänk på det ni !!!!
Min magkänsla säger mig att vi har tagit rätt beslut.


ATCHOOOOO !!!





Kommentarer
Postat av: Oma

Usch så jag ryser när jag tänker på svininfluensan.

Kommer ni hem för att söka nytt jobb?

Sköt om er kram Maj-Britt


2009-11-13 @ 16:41:53

Postat av: Vindruvan

Söka nytt jobb ??

Näeee, det varé inte tänkt...om inte nå´n kan erbjuda ett välbetalt sådant förstås, då kanske vi kan börja fundera på saken...

Tjingeling


2009-11-13 @ 18:24:01

Postat av: Cattis

hehehe jo jag vet inte om marcel BARA var lite trött hahahahaha :) ;) :P stackars män när de är sjuka...de verkar maa mycket sämre än vi kvinnor... de tror ju de är döende när de har 38 graders feber :P Saa vi vet väl varför det är vi kvinnor som är gjorda för att föda barn;)

jap saa var det med det :) :-* puss o kram


2009-11-14 @ 17:03:09


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0