Pernillas jul


Webben är en strålande uppfinning...ja eller hur ??
Ta bara en så´n här sak.
Jag var lite småprutt över att jag missade sändningen
av Pernillas jul igår men alldeles nyss slog det mig att det
var ju alls inget att sura över....
jag kollade in webben och vips kunde jag se det.
Jamen det är ju fiffigt !
Vad glad jag blev på en gång.

Missade du också programmet ??
Här kan du se det om du vill och få lite härlig inspiration
med matlagning eller pyssel inför första advent.


http://tv4play.se/hem_och_fritid/pernillas_jul?videoId=1.1356111


Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Marianne

Och vill man se på "storbildsskärm" går det i repris på söndag.



Cathrine, nu vet jag. Det var inte maskar! Det var vildris.


2009-11-27 @ 08:32:35


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0