Tillbaka till vardagen igen....


Till Mari & Co....





......tillbaka till kalla Sverige igen =)
Roligt att höra att eran semester var härlig !

Har ju saknat dig under veckan som du säkert förstår,
men nu är du tillbaka med besked.....mååånga
kommentarer blev det i förra inlägget...hehehe.....
det e´bra det.....gör mig jätteglaaaaad =)

Du behövde semester märker jag för nu är min "gamla" Mari
"back in business" igen....lite upprörd över julkorten
såg jag....jäpp....ibland måste man haja när man ska
dra i handbromsen (du vet varför).

Ville bara önska er välkomna hem !!

Tjingeling





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0