Under construction....


Som ni säkert redan har uppmärksammat så händer
det lite konstiga saker här på bloggen.
OCH det mina vänner är inte en dag för tidigt !!
Har längtat länge efter att få ett snyggt utseende här
och att skapa det själv det är jag inget tekniskt geni till.
Jag har då hämtat proffs hjälp!


Bloggen är nämligen......




.....och det är min underbara man som hjälper mig att
snygga till den, det kommer naturligtvis ta sin lilla tid,
men den som väntar på något gott......

Visst är det så att även jag hjälper till litegranna,
men det ska vara det lilla då då.

Det är ju iallafall jag som har tillverkat avslutningsbilden

 

som dyker upp efter varje inlägg och jag ska säga er att jag satt ett
par timmar och finulade på hur bilden skulle kunna landa som ett
avslut på varje inlägg.
Jag gjorde ju som det stod att jag skulle göra.....
....eller oxå inte....
....jaaaa till slut fick jag lov att ge mig...kunde juh inte !!!
....åhhh vad irriterande !!!!
Fick juh krypa till korset och skriva på IGEN att mina tekniska
kunskaper är ruttna....jäklar också.....men ingen kan anklaga
mig för att jag inte försökte i allafall.

Najaa, nu vet jag att det kommer bli bra till slut när Tobbe är så
snäll och ställer upp och hjälper mig.

TACK ÄLSKLING


Vill passa på att önska er ALLA
 en trevlig fredagskväll !!





Kommentarer
Postat av: Marianne

Det ser ju jättefint ut. So far.


2009-11-15 @ 14:37:42

Postat av: Linda

SPÄNNANDE!!!


2009-11-15 @ 19:31:51

Postat av: Vindruvan

Fågan är bara hur mycket ni kan se ute i era stugor ???

Syns det t.ex. att texten är en annan eller är det så att jag bara har det typsnittet hos mig ??


2009-11-15 @ 19:41:40

Postat av: Bir

Jo, vi ser att texten är en annan. Kul med lite nytt, även om jag tyckte att det gamla var helt O.K.


2009-11-15 @ 20:51:26

Postat av: Marianne

Idag säger vi Grattis till Marcel.


2009-11-16 @ 08:37:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0