Vissa av oss sitter på flyget nu....




Väskorna är packade och nu sitter de på flyget......







Lyckans ostar......

Det är Mari med familj som sticker till Egypten idag
för sol, bad och relaxing....
....jamen det låter ju hur skönt som helst, eller hur ??
Vill oxå....juh !!

Hoppas att ni får en skön och avkopplande semester
och kom tillbaka med hela energipaketet i ett laddat skick.
....annars får ni lov att åka tillbaka igen....hehehe....vicket hot vá?

Det hör till saken att de har bokat all inlusive och då kan jag
inte annat än att skratta....ha ha ha.....
När vi har åkt på det viset då har det varit högljudda klagomål
från Göteborgspinglan minsann....
...för de som känner Mari, de vet att hon skulle ALDRIG nå´nsin
vilja åka all incl. uuuuppssss.....och vad händer ?????
Joooo, det är precis det hon gör själv till slut....fniss!

Det mina damer och herrar måste hon få förklara med egna ord
när hon kommer hem igen =)
Jaaaaa, eller hur ??

Tjingeling





Kommentarer
Postat av: Cattis

hej hej =)) ville para säga grattis till det fina nya utseendet =)) Det ser väldigt fräscht ut och nu kan man ju se att det är DIN blogg =)

Pussar o kramar

ps: jag önskar naturligtvis oxaa alla dem som är saa lyckligt lottade att de kan aaka bort, en riktigt härlig semester!!! =)

Själv maaste jag nog fortsätta att plugga :P


2009-11-17 @ 18:24:07

Postat av: Bir

Hoppas ni får det jätteskönt. Sommarsemester är precis vad som behövs när man bor här. Den ena dagen är gråare och tristare än den andra. När man går till jobbet är det mörkt och när man går hem är det oxå mörkt. Solen vet jag inte när jag såg sist.

Sola o bada så ni är pigga o glada när ni kommer hem och får tända adventsljusstakarna.


2009-11-17 @ 20:22:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0