Alla dagar är olika....





Igår skröt jag om vädret här hos mig....med all rätt
eftersom det var riktigt underbart......
.....ähum....idag är en annan dag kan man säga.......
Det är skittrist ute....urk !
Inte ens lite snö att glädjas över.

En fråga till Tobbe:
Ligger snön kvar söderut ????
Och hur har ni det i Stockholm, Norrköping och Göteborg ???

Najaaa....jag har ju ändå en del att fixa med här hemma
så det gör kanske inte så mycket att vädret visar sig från
sin baksida.....jag ler ju som solen idag och det kanske räcker.


Tjingeling så länge






Kommentarer
Postat av: Oma

Morn morn skitdåligt väder Grått och 4 grader. Fy.

Tusen kramar till dej och ungdomarna.



Svärmor


2009-10-16 @ 11:00:45

Postat av: Linda

Verkar som vi har samma väder. Igår var det toppen. Solen sken från en klarblå himmel. Idag är det grått & trist, tur att det är Fredag, så trevlig helg allihopa. Kramelikram


2009-10-16 @ 15:31:42

Postat av: Marianne

Regn, regn, regn


2009-10-16 @ 17:20:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0