Gympaskorna får mig att le.....


Det är redan kväll.
Jag har precis kommit ur duschen och känner
mig som ny igen.
Min dag har varit som en riktigt jobbig berg-o dalbana
i humöret idag så vid 17.40 tiden ungefär snörade jag på
mig mina gympapjuck och stack ner till Wurmtal.
I början rann tårarna.....i slutet sken jag som solen själv.




Nu "walkade" jag dock myyyyycket snabbare än den
här filuren.....i annat fall hade det inte blivit något
särskilt bra resultat ur blodgenomströmningens synpunkt.

Man måste inse när man ska bryta det negativa
och byta ut det mot något som man mår bra utav.
Skönt att man är lite klok ibland.

Om du har en sådan dag som jag haft idag.....
Vad får dig att må bra igen ????
Vad har du för "verktyg" i bakfickan att plocka fram ?


Kram / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh jag önskar jag hade din kraft och energi Pia.


2009-10-08 @ 20:50:51

Postat av: Vindruvan

Det HAR DU, Marianne !!

Vem är det som toppar mördarbacken med stavarna ??

Jaaaa just det, det gör DU med din kraft och energi.


2009-10-08 @ 20:54:50

Postat av: Marianne

Ja men det är ett par månader sedan. En fot och en höft klappade ihop, p.g.a. mitt dåliga knä, eftersom jag gick ut för energiskt. Kanske dags att gå på efterkontroll av mitt knä efter senaste operationen. Fast känns lite konstigt att komma efter 30 år och säga: öh du mitt knä är inte bra, svullnaden har inte lagt sig.


2009-10-09 @ 08:13:08

Postat av: Vindruvan

Oj då, det var inte roligt.

Jag är av den meningen att det är bättre att komma 30 år senare och be om hjälp än att inte be om hjälp alls. Tro mig jag pratar av egen erfarenhet !

Gör nu slag i saken !!!!

Kramis Druvan


2009-10-09 @ 12:10:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0