Home Sweet Home.....


I fredags sa Cattis att hon skulle bli hämtad av Marcel från skolan
och sen kommer de hem för att äta, därefter var det träning.

HÄÄÄÄH sa jag, nu förstår jag ingenting !
- Skulle inte Marcel och hans familj åka till Amsterdam och
sen vidare till NewCastle idag på förmiddagen, frågar jag lite dumt.

Ja egentligen, men han ville inte åka utan mig......hehehe......
Har inte tid att förklara nu mamma, måste sticka till skolan.

Home Sweet Home vá !




Utan att veta om orsaken i förväg så hade jag dukat med
väldigt passande servetter när ungdomarna kom.

Det var en lätt besviken Marcel som dök upp här hemma
på eftermiddagen  

Han var väl förberedd inför resan, strykt sina kläder, packat
väskan, såg fram emot den goda maten på båten osv....osv....
Plöstligt dyker hans mamma upp och ber honom läsa vilket datum de
ska gå ombord på båten och det var ju klart som korvspad......




DE HADE LÄST FEEEEEEEL !!!!!
Det var inte förrän på söndagen som de skulle åka.
 



Det lustiga var även att min kycklingpaj som jag hade gjort
inte var riktigt färdig så jsg var tvungen att stoppa in den
ytterligare en stund i ugnen.
Jag ursäktar mig och undrar om de har tid att vänta ??

Varpå Marcel svarar att det är helt ok.....jag har hela 2 dagar
på mig.......jaaaaaa då kan ni gissa att vi bröt ut i asgarv.
Kanske att pajen hinner bli klar tills dess.....fniss!


'Den som väntar på något gott
väntar aldrig för länge'





Desto roligare har ni det nu då eftersom ni är i NewCastle
idag och kollar in omgivningen.
 
Hoppas du har det jättebra på din resa med familjen =)
Ses snart igen !

Kram / Druvan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pia nu har du fått konkurrans

av 2 st snyggingar



Tusen krammarOMA IN DER sTADT


2009-10-12 @ 17:40:41

Postat av: Mari

Vi skall också ut och resa, hurra! Ingen matlagning, ingen städning och sängbäddning mm på en hel vecka, tjohoo!! Men vi får vänta till i mitten av november. Vilka fräcka servetter, dom tyckte jag om!

Japp, Cathrine har fått tag på en riktig läckerbit.


2009-10-12 @ 20:31:06

Postat av: cattis

jaha det blev visst stormigt ute till havs ;) haha och det var första gaangen marcel var på en färja...stackarn blev nog lite sjösjuk...;) kramisar!! Cattis

ps: ja viss är han snygg?? haha jag nöjer mig ju inte med det första bästa som dyker upp...:) ;)


2009-10-12 @ 21:54:46

Postat av: Bir

Han är verkligen snygg på det här kortet.

Jag som har träffat honom vet att han är lika gullig och trevlig i verkligheten.


2009-10-12 @ 22:25:46

Postat av: Vindruvan

åh det låter härligt med ingen matlagning, ingen städning och sängbäddning. VART SKA NI ????

Vill oxå med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spelar ingen roll vart för min del huvudsaken ingen städning osv....

När åker vi som sagt ????


2009-10-13 @ 11:28:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0