På väg mot NY.....


Det kom en......







.....från Gittan som undrade om det inte vore på sin plats
att fixa ett inlägg på bloggen....
....kan jag väl då....
....här kommer ett till....

Vill önska dig Gittan och Simon en jättespännande resa till NY !!!!
Ni sticker ju dit i morr´n......jag vill oxå.....vi möts på Bromma.....hehehe....
sen far vi till Brüssel och därefter till staterna......
shit pommes frites va´kul det ska bli.....
Hoppsan jaså fick jag inte följa med....syyyyynd.....
Hoppas ni får det jättekuuuuul i allafall  !!!!






Här står Gittan med lilla Jakob i famnen.


Kramis igen !!





Kommentarer
Postat av: Bir

Det var ju inte meningen att jag skulle hamna på bloggen....


2009-10-25 @ 15:02:11


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0