Saknar att shoppa med brorsan....



Häromveckan stod det shopping på mitt schema.
Alltid lika kul.....jaaa eller hur ??
Näe, förresten det är inte alltid lika kul.
Går man ensam kan det bli lite trist till slut,
man har liksom ingen att "kvatscha" runt med,
man har heller ingen som kan vara ens smakråd,
går man ensam så finns det heller ingen som kan dela
den efterlängtade kaffestunden efter ett X antal butiker
med ett X antal omklädningsrum.

Jag kan alltså lätt konstatera att...... 
det är jättekul när man har sällskap.

Kolla här bara......

Här står brorsan och jag med våra shoppingpåsar
i högsta hugg och leeeer......hur glada e´ inte vi rå ?
Det var ju visserligen ett bra tag sen som jag hade
möjligheten att shoppa loss med brorsan.....i april senast för
att vara exakt......men jag mindes det som om det var igår när jag
faktiskt var inne i samma butik för någon vecka sedan och köpte
det jag sökte efter.

I Love you !!!


Här är den efterlängtade kaffepausen i Aachen city.
mmmmm.......gott !!!!!
Tack brorsan än en gång !



Cattis ville förstås också med o shoppa.
Det är ju liksom hennes bästa hobby....hehehe.....




Hennes hobby ja......
det budskapet möts man direkt av när man ska
kliva in genom dörrarna upp till hennes rum under taknocken.
Check it out......





Här sitter nu brorsan o Gittan på kvällskvisten och undrar lite smått
vad de ska beställa från menyn på restaurang Tijuana.
Allting står ju på utrikiska juh........
Hur gör vi nu ????

 


Restaurang var det ja......
Hörru Gittan !
Vicken chick man du har vid din sida med en
nyshoppad tröja den dagen till ära !!



Jag passar på nu innan sängen kallar......
Upptäckte just nu kl.00.27 att:
Det är ju din namnsdag idag Gittan
GRATTIS vetja !!!



Rock & Roll Babyyyy......

Saknar er guys !!
Tur att vi ses snart igen !!


För att återkomma till mitt shoppande för någon vecka sen
så var jag ute efter en höstjacka nu när det börjar dra ihop
sig till lite kyligare väderlag.
Sprang runt i alla möjliga butiker....hade varit mycket roligare
och enklare om jag hade haft smakråd med mig, men nu var det
inte så och då fick jag allt lita till min egen goda smak.


Här är resultatet:

Både jackan och halsduken kommer från Tom Tailor




Hade tänkt ta en helbild på mig, MEN det är inte lätt
att fota sig själv så vi struntar i helhetsintrycket vá ?!?
Dock en hälsning från mig idag innan jag gick på promenad med
min nya jacka som sällskap. 




Kram o Go´natt / Druvan





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Gittan i Norrköping på din namnsdag.Många kramisar från



Oma in der Stadt


2009-10-07 @ 02:04:45

Postat av: Tobbe

Shopping ja,

Tur att man inte aer hemma saa man maaste foelja med till alla affaerer.

Haer skall det bli 25 grader idag.

Hej Hepp


2009-10-07 @ 09:19:14

Postat av: Bir

Tack!

Snygga bilder. Du klarar ju det där med shopping bra själv Pia.

Undrar var Tobbe är...


2009-10-07 @ 18:12:32

Postat av: Brorsan

Hi ¨sys¨

Det var ju trevliga bilder på trevliga människor.

Det är bara lite udda att någon kan tycka att det är

trevligt att shoppa med mig då jag själv känner mig

som urtåkig shoppare,¨jag tror det var kaffestunden som fick dig att minnas tillfället så trevligt¨. Det

är lite svårt att se ditt inköp ordentligt men att du

handlat på TOM TAYLOR borgar ju för succe.Ha de vi syns snart.


2009-10-07 @ 18:22:05

Postat av: Vindruvan

Nämen Håkan....jag tyckte verkligen att det var jättetrevligt, det som förundrade mig var ju att du engagerade dig i shoppingen. När Tobbe e´me´oss och shoppar då kan man se hans sökande blick så fort han beträder butiken....man skulle ju kunna tro att han hjälper till att söka efter det klädesplagg som vi är ute efter....NÄÄEE icke sa nicke....han söker efter någonstans att SITTA den filuren !!

Så därför blev jag så glad och lycklig över att min brorsa faktiskt inte e´sån ;-) All heder till dig. När shoppar vi nästa gång ????

Kramis


2009-10-07 @ 18:40:11

Postat av: Linda

Tjusig Druva!!!

Go o gla brolla!!!

Grattis Bir!!!


2009-10-07 @ 19:22:54

Postat av: Cattis

snygging mamma i din nya jacka!! :) :-*


2009-10-08 @ 23:07:59

Postat av: Vindruvan

Tack gumman =)


2009-10-09 @ 07:46:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0