Trick or treat....

 




Tobbe in action med alla läskiga typer.....
Han gjorde det gööööör bra !!!





Tur att Tobbe tog hand om dem i dörren,
för jag hade ju aldrig vågat, räddhare som jag är.





Det här gänget tog däremot Marcel hand om när de kom.
Gick ju bra de´mé.
Känns lite som om tomteluvorna inte passar in riktigt i bilden....










Hoppas ni vågar sluta ögonen och somna.
Själv vet jag inte om jag törs......det är ju läskigt här hos mig.


Hoppas vi ses i morr´n, om inte.....jaaa då vet ni varför.





Go´natt / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Har inte märkt av Halloween här.


2009-11-01 @ 09:22:47

Postat av: Linda

Candyman såg livsfarlig ut!!!

Vi har inte heller märkt av halloween:(


2009-11-01 @ 20:50:19

Postat av: Ritva

Vi märkte inte av Halloween. Jag fick offra mig och äta upp all godis själv.

Det var fint på kyrkogården.


2009-11-02 @ 11:59:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0