Ball på sitt egna vis......



Cannellonirören är nu fyllda och......
skjuts in i ugnen.......
men jag tänkte på det......vem sjutton bryr sig ??
Jaaa min familj möjligen som är hungriga,
men den värdelösa informationen som jag nu skrev
ner här är ju totalt kass !!

I början av mitt bloggande, tyckte jag att min blogg ska vara urball
.....var den nånsin det ???
.......Näääääeeeeeeee......
och nu.......
.......är den ball på sitt vis.....
.....för den har ballat uuuuuur.





Blääääääääää..............
Det enda som är bra med min blogg just nu är ju att jag
skriver precis vad JAG vill i min blogg,
vill jag lägga ut så lägger jag ut helt enkelt.
Just nu är det skit tråkigt att blogga !!!
Ses en annan dag.....om det nu kommer en annan dag vill säga.


Nu ska jag sätta mig och vänta på tåget !
För jag menar något positivt måste det ju finnas med
i nästa avgång....eller ???








/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bloggan Vill bara säga att din blogg är jättebra

lässer den flera gånger om dagen- Mera mera Tusrn kramisar,

Oma in der Stadt


2009-09-23 @ 19:11:26

Postat av: Mari

Hallå! Fyllda Callionirör lät spännande. Recept kanske? Din blogg gjorde mig glad igår. Var inte så jävla självkritisk.


2009-09-24 @ 09:21:03

Postat av: Tobbe

Jaha,

det var en saadan dag igaar ?

Men naer jag kom hem saa maerktes det inget av naagra sadana kaenslor, tur foer mig :-)



Nu skall jag testa roeren.


2009-09-24 @ 12:12:51

Postat av: Vindruvan

Ja jaaa jag skaaa samla mig och skärpa till mig, men ibland är livet hopplöst jobbigt och då hjälper varken böner eller fader vår. Det känns oftast bättre när jag kan "lägga ut", har gjort det rätt mycket den sista tiden, så att jag känner mig matt det är inte så konstigt. Jag har rensat luften på mycket skit och är nu på väg åt rätt håll för en gångs skull. Borde kanske ha gjort det för länge länge sen, meeeen jag var nog tvungen att mogna först.

Nu är jag en mogen frukt....redo att plockas....hehehe....

...ähum hoppas jag inte blir fallfrukt bara som ingen vill ha......


2009-09-24 @ 12:27:28

Postat av: Marianne

Mogen Druva! Hoppas bara att du inte börjar jäsa.


2009-09-24 @ 16:23:37

Postat av: Vindruvan

....hehehe....risken med jäsning finns alltid hos en mogen Druva.....MEN det fååår inte hända, för det har farbror doktorn sagt....tvärtom....när man blir äldre skrumpnar man och blir som ett russin...precis den effekten vill min doktor att jag ska uppnå....hehehe....


2009-09-24 @ 16:52:04

Postat av: Bir

Även om du tycker att det är urtrist att blogga i bland, så tycker jag att det är kul att läsa.

Du ska inte fortsätta om det inte ger dig något, men jag och många fler hoppas att du fortsätter. Visst är det väl ganska kul i alla fall Pia.

Om du längtar hem till Sverige kan du alltid gå in på Hitta.se:s nya gatubilds sida det är nästan kusligt. Man ser ALLT!


2009-09-24 @ 23:23:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0