Druvan och sin soffa

Hej svejs,
Efter mycket letande har nu Druvan hittat sin soffa med stort S.
Vad tycks ?
Maaste nog erkaenna att jag blev ocksaa saald paa den.
Jag har velat ha en soffa med ryggstoed som hela min rygg faar plats paa och aeven stoed foer min nacke.
Dessutom skall man kunna luta ryggstoedet saa man faar en skoen position naer man tittar paa film.

Men de sofforna ser ju saa kosntiga ut. Och druvan har inte gillat dem.
Och saa igaar sprang vi paa denna.
Druvan haevdar bestaemt att i denna kan hon somna med gott samvete framfoer TVn

Naer kommer den hem till oss ?
Vid naesta jackpot paa lotto kanske ?

Hepp







Kommentarer
Postat av: Vindruvan

...HAHAHAHA....

Du är då överraskningarnas man du Tobbe =)

Vem har påstått att det är trist att blogga ;S

Skönt att få respons från alla och envar...jag vill ju inte verka gnällig med mina ord, men ibland vill varken humör eller kropp något annat....idag känns det bättre !!



Jaaa till soffan....

Vi landade på stressless-avdelningen och jaaaa affären var näst intill tvungen att kasta ut oss för vi var helt förlorade i både tid och rum.

Inte bara dessa bio soffor imponerade på mig, för det fanns så himla mycket bekväma fåtöljer och andra soffor som följe samma princip - Sitt bekvämt när du sitter.....kommer bli svårt att bestämma hur vi gör nu...oj oj oj.....


2009-09-25 @ 08:43:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0