Letar efter sista pusselbiten......






Men hörrni......
....går inte dagarna lite väl fort ??

Nyss var det ju fredag och jag såg fram emot helgen
av flera anledningar, dels kom Cattis tillbaka från Rom....wiiiiee...
....och dels visste jag vad helgen skulle innebära.....
.....lägga pusslet som vi håller på med......
trodde nog att det skulle bli lite mer ordning här hemma
när vi hade mer tid att spendera, MEN det är fortfarande rörigt
i varje rum, vi rör om i grytan så till den milda grad att jag har
svårt att se den sista pusselbiten ännu.
Ju mer man rör runt i grejorna och vill skapa ordning
ju rörigare blir det.
Är det lika dant hemma hos dig när du vill fixa till det ??
.....eller är det bara kaos i mitt huvud ???

Jag vet att ni är nyfikna på det som vi har köpt på IKEA
och det kommer ett inlägg varefter, men det är inte riktigt färdigt än
så ni får lov att ha lite tålamod.

Hoppas att ni har gjort något roligt och haft en trevlig helg !
Skriv gärna och berätta !!!

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Mari

Här hemma är allting alltid pedant skött. Aldrig ett katt hår i luften eller dammtussar i vrårna. I helgen har jag roat mig ordentligt i sängen, med kulltingen. (kullting= förkylning och lite feber. Enligt dagens PS i GöteborgsPosten).


2009-09-07 @ 10:01:54

Postat av: Vindruvan

....hehehe....tur att det bara var lilla kultingen som var och hälsade på....hoppas att du snart är frisk igen !!

Kramis till dig !!


2009-09-07 @ 13:07:01

Postat av: Marianne

Men det är så det är. Det blir värre och värre för det ena ger det andra. Men man kommer till ett slut.

Ni skulle ha sett min lägenhet förra året när jag hade sängen i köket för att jag skulle måla sovrumsgolvet. Det förde ju med sig att jag fick flytta matbord m.m. till vardagsrummet, vilket förde med sig att... Men när man liksom påbörjade varvet åt andra hållet så föll det på plats igen.



Tro mig! Du kommer till sista pusselbiten. Och blir det något över får du väl gömma undan det in garderob eller något.


2009-09-07 @ 22:15:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0