Magen i vädret....



Jaaaa, du Linda......
......undrar vem som föder först....hehehe.....?






Till Linda :

Du är viktig och betydelsefull !
Du finns alltid där i både glada och svåra stunder !
Du får mig alltid att le trots att livet känns svårt emellanåt.
Låt din sol fortsätta skina, det klär dig och det ger mig värme !
Jag är tacksam över att du är min syster, du lyckas ge mig kraft
att fortsätta kämpa då jag är nära att ge upp.
Tack för att du är du !
Du är viktig och betydelsefull !


Massor med kramar till dig Linda
från syrran


Var rädd om dig och Lycka Till
snart är det dags för en ny runda med baby lycka......







Kommentarer
Postat av: Linda

Snacka om att fälla tårar när man får se ett sånt fint inlägg tillägnat till sig själv. I LOVE YOU SISTER, 2-DAY, 2-MORROW and 4-EVER!!! Önskar bara att vi bodde närmare varandra, men det är bara att lyfta luren, det vet du, även om jag inte kan hjälpa till så som man önskar att göra så finns jag till för att lyssna o stötta. Det är skönt att bara få prata av sig. Du har hjälpt mig många gånger genom att just lyssna o finnas där. Du har tagit ett STORT steg i rätt riktning. Fortsätt se framåt, det förflutna kan vi ändå inte göra något åt, eller hur!!!

Du har väl packat BB-väskan? Det gjorde jag igår. Nu är det bara väntans tider, tänkte sikta in mig på datumet 2009-09-09 Lätt födelsedatum att komma ihåg + att det är vår egna & brorsans bröllopsdag. Kramelikram.


2009-09-04 @ 22:08:57

Postat av: Marianne

Vilka fina systrar ni är för varandra.


2009-09-05 @ 07:52:32

Postat av: Vindruvan

Oj då det var ju inte meningen att du skulle fälla tårar, Linda, ville ju bara låta dig veta ditt värde.



Har inte packat BB-väskan, min mage får jag allt lov att träna bort eftersom det var ett falsk larm....hehehe....



Kramis


2009-09-05 @ 18:07:56


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0