Söndagspromenad


Ett litet livstecken från Tyskland kommer här.

Som ni ser har även vi lite vitt på marken
nu igen, dock inte så mycket som ni har i Sverige,
men tillräckligt för att det är ett förrädiskt
väglag både för fotgängare och trafikanter.

 


Söndagspromenaden var till en början solig.
Den orkade dock inte slå sig igenom molnen som
sen tornade upp sig, men det gjorde inget eftersom
det fortfarande var väldigt skönt ute.
Tur att Tobbe stod på sig den här gången att vi skulle ut
för jag var inte direkt positiv till en början MEN
jag var glad att promenaden blev av för jag fick extra
energi att förbruka när vi kom hem sen igen....sköööönt!







Här blir jag beskjuten från en lekfull man av diverse
snöbollar.....
.....han fick in en fullträff på mig medans jag tar kortet,
tur att snöbollen inte träffade kameran....
....tääääänkte inte på det ;-)



Roligt värre när den träffade....hehehe...!!



Det snöar hos mig precis just nu !!
Ganska mycket faktiskt.....



Hoppas att eran helg har varit bra.
Det har min.

Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Linda

Dagens NT: Snön faller ymnigt över Norrköpingsregionen under Måndagförmiddag och kommer så att göra i ett par timmar enligt SMHI.


2010-02-01 @ 13:50:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0