Det omöjliga är möjligt !


     Det omöjliga har blivit möjligt....
     ....alltså med facit i handen så finns
     det inget som är omöjligt längre.

     En dag trodde jag det var omöjligt att
     få Gittan att ta steget, men hon gjorde det
     och i hennes fotspår kom snart Robin som
     även han var en motståndare till en början.
     Simpan däremot, han var ju den som redan
     hängde på trenden.
     Och så igår händer det absolut omöjliga....
     ...det som jag trodde ALDRIG skulle hända.
     Tobbe hade tryckt på knappen....
     .....utan att snacka med mig först.....
     ....jamen hallååå.....jag fick ju en chock juh   !!
     var ju tvungen att ringa och dubbelchecka
     att det stämde innan jag bekräftade.

     Den lilla filuren hade gått med i Facebook precis som "alla"
     andra fast att han var en stoooor motståndare till det.
     Jaaaa, jag kan bara sitta och mysa och skratta åt det hela.
     Jättekul är det, välkommen till allas vår mötesplats, hoppas
     att du kommer gilla att uppehålla dig där emellanåt.

                 

     Det finns 2 ännu större motståndare till FB som aldrig kommer att
     sätta sina fötter där och det är min brorsa och Mari....MEN......
     ....idag kan man inte vara säker längre.....när som helst kan det
     dyka upp en vänförfrågan från dem, man vet aldrig.
     Man ska aldrig säga aldrig......
     Kan Tobbe ändra sig så kan de.
     Nu väntar vi bara snällt på att min syster hittar tillbaka till Facet.
     När kommer du tillbaka igen, saknar dig juh !!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Min td kommer, jag vet bara inte när??? Kram sis.


2010-01-12 @ 21:34:05

Postat av: Marianne F

Kanske du får hjälpa Tobbe med en bild Druvan


2010-01-12 @ 22:09:43

Postat av: Mari

Tobbe, Tobbe jag som alltid trot att du var en princip fast människa. Man kan ju inte lita på någon nu förtiden. :)


2010-01-13 @ 10:12:42

Postat av: Tobbe

eftersom alla spelar detta Farmwille, saa ville jag testa hur det aer.

Annars skulle jag nog aldrig saellat mig i leden.

Hepp


2010-01-13 @ 11:27:13

Postat av: Marianne F

Jag spelar inte Farmville.


2010-01-13 @ 13:16:14


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0